torsdag den 25. juni 2009

Dream a little dream of...





Sarah Dawn Finer!!




Hvorfor? Why? Pourque?

Måske fordi jeg har set hende på gaden to gange på to dage? Måske fordi jeg synes hun er selvfed og irriterende, og jeg ikke forstår hvorfor de spiller hendes sang i radioen hele tiden? Måske fordi hur står der og krammer MIN Peter?


I hvert fald.. sådan var drømmen cirka:

Jeg var med/producerede en musical på et højskoleagtigt sted.. nede i en kælder. Og der var det så at vi skulle afbryde forestillingen fordi der var en overraskelse, som trak ud på tiden.

Jeg skulle derfor ind til byen for at hente Sarah DF fordi (and get this) hun skulle låne hovedrollens kostume, og det havde hun fået lov til på den betingelse at hun skulle spille lidt af rollen. De skulle altså bytte under forestillingen. Okay. Ja.. makes sense..

Så vi går ned af gågaden og snaaakker og hun er rigtig sød. Vi stopper og spiser en hotdog. Selvfølgelig går vi også forbi exmanden med rødt hår skubbende på en barnevogn, og ham griner vi af, Sarah DF og mig.

Så sker der det, at vi skal hente en bil, som min far har kørt ned i byen. Og det tager laaang tid at finde bilen (som er stor, blå og af plastik) på parkeringspladsen..

Desværre nåede jeg at vågne inden vi fik Sarah DF ud til højskolen, så hun kunne få sit tøj, og publikum kunne se resten af forestillingen (ja, de havde jo siddet og ventet hele tiden..).

Det eneste jeg har at sige, er: Godt man ikke er drømmetyder!
(Men dejligt at Sarah DF og jeg er blevet gode venner.. in the dream!)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad fanden er der sket med Peter? Spiser han sammen med Sarah DF eller hvad?

Morten

Michael sagde ...

Kommer an på hvilken Peter du mener?
Backh gør ikke så vidt jeg ved - han er mest bare underlig og rødhåret i min drøm. Jöbach gør nok en del, siden hun har sunget kor for ham i flere år.
Men hvad ved jeg?